Каталог товарів
+380930235745
Наша адреса
Одеса, вул. Посмітного, 9
Телефони
Графік роботи
  • Пн: 09:00 - 18:00
  • Вт: Вихідний
  • Ср: 09:00 - 18:00
  • Чт: 09:00 - 18:00
  • Пт: Вихідний
  • Сб: 10:00 – 18:00
  • Нд: Вихідний
E-mail
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Повернення та обмін

Повернення та обмін техніки

Ви можете оформити повернення або обмін техніки, зв'язавшись з нашим менеджером. Покупці нашого магазину мають право на повернення або обмін товару належної якості протягом 14 днів з моменту покупки, відповідно до вимог "Закону про захист прав споживачів".

Зверніть увагу:

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має слідів експлуатації (подряпини, потертості, пошкодження). Деякі товари можуть не підлягати поверненню або обміну відповідно до законодавства (наприклад, товари, виготовлені на замовлення або товари, що піддалися модифікаціям).

Гарантія:

Гарантія надається виключно на техніку. Термін гарантії становить 14 днів з моменту отримання товару за умови збереження оригінальної упаковки та відсутності ознак використання. Запасні частини для техніки не підлягають поверненню і не покриваються гарантією.

Процес і терміни повернення або обміну товарів належної якості:

Для оформлення повернення або обміну товару покупець повинен зв’язатися з менеджером по телефону або через Viber, вказати номер замовлення і (або) прізвище для ідентифікації клієнта, а також причину повернення. Якщо товар відповідає умовам повернення, покупець повинен відправити його за свій рахунок транспортною компанією "Нова пошта" на адресу, яка буде вказана в SMS або Viber. Після отримання посилки ми перевіримо товар на відповідність умовам повернення, і протягом 1 робочого дня повернемо гроші або надішлемо заміну товару.

Процес і терміни повернення або обміну товарів неналежної якості:

При отриманні замовлення у відділенні "Нова пошта" покупець зобов'язаний перевірити комплектність і стан товару. У разі виявлення невідповідності (колір, якість, працездатність), покупець повинен негайно зв'язатися з магазином для вирішення проблеми. У такому випадку всі витрати на доставку несе магазин.